Een bestelling plaatsen
1. De Klant kan goederen aankopen via de Winkel. Hiervoor moet de Klant de gekozen Goederen toevoegen aan zijn/haar “winkelmandje” en daarna de keuze bevestigen door op de juiste optie in de webwinkel te klikken.
a) de leveringswijze bevestigen
b) bevestigen dat de gegevens die hij heeft opgegeven bij de registratie van zijn Account, actueel zijn en moet hij ook de totale prijs van de Goederen (leveringskosten en betalingskosten) bevestigen door op de knop “bestellen met betalingsverplichting” te klikken.
Betaling
1. De Verkoper voorziet de volgende betalingsmogelijkheden:
- betaling via het systeem iDeal
- betaling via het systeem SOFORT
- betaling via het systeem PayPal Express,
- betaling via het systeem PayPal.
2. De kosten van de betaling hangen af van de gekozen betalingswijze. De Klant wordt ingelicht over de betalingskosten voor het Goed voordat hij de bestelling indient, dit overeenkomstig §3. Bovendien is er steeds informatie over de huidige tarieven beschikbaar op de website van de Winkel.
3. Indien er wordt betaald via het online betaalsysteem, moet de betaling worden verricht vóór de levering van de Goederen. Indien er wordt betaald bij ontvangst, dan wordt er betaald op het moment van de levering van de Goederen. Indien de Klant niet betaald binnen 7 werkdagen nadat de Verkoper de bestelling heeft aanvaard, dan kan de Verkoper afzien van de verkoopovereenkomst waarvan sprake is in §3 lid 5 hierboven.
Uitvoering van de bestelling en levering van de Goederen
1. De Verkoper vat de uitvoering van de bestelling van de Klant aan onmiddellijk nadat de overeenkomst voor de verkoop van de Goederen uit de bestelling is gesloten (in geval van betaling bij ontvangst) of onmiddellijk nadat de betaling voor de Goederen op zijn bankrekening is geboekt (in geval van andere betalingswijzen).
- DHL Parcel of PostNL
6. Aankopen die op de vrijdag na 15.00 en in het weekend zijn besteld, worden op de maandag na het weekend
verwerkt en verzonden. Vanaf 1 mei 2021 is het niet meer mogelijk om bestellingen af te halen.
Uiteraard kan er altijd iets misgaan. Uw pakket kan beschadigd zijn, u kunt het verkeerde besteld hebben enz. De verzegelde veiligheidssluiting van de bestelde producten dienen nog ongeopend te zijn en producten moeten in verband met de hygiëne ongebruikt zijn.
Wanneer uw pakket en/of uw artikelen beschadigd zijn neemt u dan binnen 48 uur contact op met Home Made Lab. Stuurt u een foto van wat er kapot is naar dan nemen wij contact met u op. Vermeld u in uw e-mail uw naam, adres en bestel ID. Uit veiligheidsoverwegingen worden telefoonoproepen met geheim of afgeschermd nummer niet beantwoord.
Wanneer u erachter komt dat u iets verkeerd besteld heeft of dat het niet aan uw wensen voldoet dan kunt u uw bestelling ongeopend en ongebruikt binnen 7 dagen naar ons retourneren, echter zal dit dan wel op eigen kosten zijn en doet u dit altijd in overleg met ons:
Home Made Lab
Aalsmeerderweg 47-A21
1432 CG Aalsmeer
BTW:NL002170245B79
Doet u er alstublieft een briefje bij met de reden van retour, uw naam, adres, bestel ID etc. De artikelen dienen ongebruikt en flesjes ongeopend en in de originele verpakking te worden geretourneerd. Indien u de volledige bestelling bij schade retourneert zullen alle kosten, inclusief de verzendkosten retour gestort worden. Retourneert u echter een deel van de bestelling dan is dit niet het geval. U dient echter, indien er geen sprake is van schade, zelf de retourkosten te betalen.
Wij gaan er van uit dat wanneer u bij ons een bestelling plaatst dat u accoord gaat met bovenstaande verzendvoorwaarden.